juu reenailtu on kolmena päivänä pyhät on hyviä treeni päiviä kun on aikaa ja hallissa ei pyhien aikaan käy ketään vaan kaikki makaa kotona paitsi en minä:)
Tämän hetkinen teema hallitreeneissä on varmuus mä treenaan yli kolmenkymmenen esteen ratoja ja pyrin ensimmäiselle vedolla tekemään puhtaan radan vielä en ole pystynyyt siihen varsinkin tänään virhe tuli jo neljännellä esteellä harjottelin alun vähän liian hankalasti ja koira tuli jalkoihin ja sitten se meni väärään päähän putkea en ohjannu ja varmistanu kunnolla että koira reakoi ja lähtee ohjaukseen. Meillä leidin kanssa puuttuu se yksi agilityrata nolla ja mä haluan sen mahdolliseimman nopeasti niin varmuus on se mitä treenataa 20 estettä pitää olla helppo nakki tilanteessa ku tilanteessa ja varsinkin se päivän viimenenkin rata pitää pystyä  vetämään nolille onneksi meillä on tässä tammikuukinn aikaa treenata ku ei ole kisoja kun vasta helmikuussa. Mä en pysty treenaan sitä sun tätä vaan aina semmosta joka johtaa johonki ja mä saan siitä onnistumisen tunteen jos mun teema treenit tuottaa tulosta että saan sen puuttuvan nousunollan kolmosiin ja sitten pystyn tekemään varmoja nollia kolmosissa palaillaan